vad är bättre än det bästa?

Ja hur gick det här då? Inte så bra,men har samtidigt inte suttit vid en datorn då man har allt i mobilen dessa dagar. Jag har även haft två omtentor,och de verkar inte vilja bli av med mig! Jag är heller inte ensam om att tycka att systemet för dessa tentor är helt sjukt. 3delar,på den första delen måste man klara minst 1O poäng av 2O för att de ens ska sätta del 2. Del 2 är 45poäng och då måste man klara minst 5O poäng för att de ska rätta del 3. Alltså måste jag klara minst 5O av 65... Vilket jag tycker känns som en megapress när man sitter och skriver,då det känns som att man bara tänker på poängen och knappt på frågorna. Jag har gjort mitt bästa,mer kan jag inte göra,tråkigt att göra om samma tenta om och om igen,men så är väl livet ibland. Tråkigt att lärarna inte verkar vilja att deras studenter ska klara kursen, då det en gång va 92 procent som inte klarade tentan med detta system. Vilket i mina ögon känns rent av sjukt. Nu ska jag vara lite bitter för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback